سوالات متداول مشتریان تابلونو

تعدادی از پرسش‌های متداول شما عزیزان پیرامون محصولات فروشگاه تابلونو به همراه پاسخ در ادامه آورده‌شده‌است.

بخش ثبت سفارش

  •  آیا برای خرید از فروشگاه تابلونو حتما باید در سایت عضو باشم؟

بله، اگر بدون وارد شدن در سایت ، کالای مورد نظرتان را به سبد خرید اضافه کرده باشید، باید در مرحله نهایی کردن خرید با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور وارد سایت شوید. اگر قبلا حساب کاربری نداشته‌اید هم می‌توانید براحتی با وارد کردن مشخصات خود، عضو سایت شوید.

  • آیا امکان ثبت سفارش به صورت تلفنی یا حضوری هم وجود دارد؟

بله امکان ثبت سفارش به صورت تلفنی،حضوری هم وجود دارد.

  •  آیا از طریق‌های دیگر هم می‌توانم سفارشم را ثبت کنم؟

برای راحتی هرچه بیشتر شما عزیزان ، فروشگاه تابلونو این امکان را فراهم کرده تا علاوه بر سفارش آنلاین سایت ، بتوانید از طریق ، صفحه اینستاگرام و پیام رسان واتس آپ، تلگرام، روبیکا، ایتا هم محصول مورد خود را ثبت نمایید.

  • من سفارش خود را ثبت کرده ام ولی هنوز تأییدی دریافت نکرده ام. مشکل از کجاست؟

ممکن است سفارش شما هنوز تکمیل نشده باشد و آیتم های آن هنوز در سبد خرید موجود باشد، اگر اینگونه بود باید سفارش خود را تکمیل کنید تا آیتم ها از سبد خرید خارج شوند. اگر آیتمی در سبد خرید نیافتید، به احتمال زیاد سفارش شما با موفقیت ثبت شده اما ممکن است ایمیل و شماره موبایل خود را صحیح وارد نکرده اید. اگر شماره موبایل هم صحیح است، قسمت اسپم های ایمیل خود را نیز چک کنید. اگر باز هم از ثبت شدن سفارش خود مطمئن نیستید، با ما تماس بگیرید.

  • چگونه می توانم سفارش خود را اصلاح یا لغو کنم؟

باید هر چه سریع تر با تابلونو تماس گرفته و درخواست لغو یا اصلاح سفارش را اعلام کند. در صورتی که سفارش شما به مرحله ساخت یا ارسال رسیده باشد، لغو یا اصلاح سفارش امکان پذیر نمی باشد.

بخش تحویل سفارش

  • سفارشم چند روزه آماده می شود؟

مدت زمان ارسال سفارش پس از ثبت نهایی حداکثر 10 روز کاری می باشد.

شمارش روز کاری برای سفارش هایی که بعد از ساعت 13 ثبت می‌شوند از فردای آن روز در نظر گرفته می شود.

به عنوان مثال اگر سفارش شما عصر چهارشنبه ثبت شود (با احتساب 3 روز کاری) زمان تحویل آن دوشنبه صبح خواهد بود.

  • آیا می توانم برای دریافت سفارش، ساعت مشخصی را تعیین کنم؟

 کلیه سفارش ها تهران در بازه ساعت 12 تا 16 به دست شما خواهد رسید و نمی توان ساعت دقیقی برای آن مشخص کرد. در صورتی که حتما میخواهید در زمان دقیقی بسته شما به دستتان برسد، بعد از آماده شدن سفارش، هماهنگی ارسال و دریافت بسته با شماست و از عهده سرویس ارسال تابلونو خارج است.

  • آیا روزهای تعطیل هم سفارشم را تحویل می دهید؟

شما می توانید هفت روز هفته و 24 ساعته سفارش خود را در سایت ثبت کنید ولی تحویل سفارش تنها در ساعات کاری یعنی شنبه تا چهارشنبه 9 صبح تا 18 عصر و پنج شنبه ها تا ساعت 13 انجام می شود.

  • آیا امکان دارد خودم حضوری سفارشم را تحویل بگیرم؟

بله، در صورتی که مایل به پرداخت کرایه حمل نباشید، خودتان می توانید با هماهنگی قبلی به دفتر مراجعه کنید و سفارش خود را تحویل بگیرید.

  • هزینه ارسال سفارش چقدر است؟

تمامی سفارش ها با پست تیپاکس ارسال می شود. هزینه پست بسته به وزن مرسوله و مسافت طی شده متغیر است و سما مبلغی پرداخت نمیکنید و تمام هزینه ارسال توسط فروشگاه تابلونو به تیپاکس پرداخت می شود.
ارسال سفارش های تعداد بالا و تابلوهای اندازه بزرگ که در خودرو جا نمی شوند روال متفاوتی دارد و با هماهنگی با مسئول دفتر به هزینه مشتری ارسال خواهند شد.

  • سفارشم را چگونه ارسال می کنید؟

نحوه ارسال کالا به سراسر نقاط ایران توسط شرکت تیپاکس و یا شرکت چاپار انجام خواهد شد.
ارسال سفارش های تعداد بالا و تابلوهای اندازه بزرگ که در خودرو جا نمی شوند روال متفاوتی دارد و با هماهنگی با مسئول فروشگاه به هزینه مشتری ارسال خواهند شد.  هزینه پست در مقصد هنگام دریافت بسته به مامور پست پرداخت می شود.هزینه ارسال کالا به عهده مشتری می باشد.

  • بعد از باز کردن بسته سفارش متوجه خرابی در قاب شده ام؛ چه کاری باید انجام دهم؟

تیم تابلونو این ضمانت را می دهد تا کالای بی عیب و نقصی تحویل شما دهد. با این حال لطفا هنگام تحویل سفارش قبل از هر چیز، از صحت محصول مطمئن شوید و در صورت وجود خرابی تا 24 ساعت موضوع را با ما در میان بگذارید. در صورتی که ایراد کالا از جانب ما باشد، هزینه تعمیر و ارسال مجدد کالا بر عهده تابلونو خواهد بود.لازم است در هنگام تحویل و در حضور مامور پست، سفارش خود را بررسی و از صحت و سلامت فیزیکی آن اطمینان حاصل نموده و بعد کالا را دریافت نمایید.در صورت آسیب دیدگی ناشی از حمل و نقل از تحویل گرفتن کالا خودداری کنید.

  • آیا امکان کادو پیچ کردن سفارش من به منظور هدیه دادن وجود دارد؟

تمامی کالاها به صورت بسته بندی شده و دارای طراحی مناسب جهت اهدا به عزیزانتان می‌باشد.

  • آیا می توانم برای شخص دیگری از تابلونو خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟

بله، پس از انتخاب محصولات مورد نظر و اضافه کردن آن‌ها به سبد خرید، در مرحله ارسال اطلاعات، شما می‌توانید آدرس و مشخصات تحویل گیرنده را وارد کنید.

  • در صورتی که خرید من برای شخص دیگری باشد آیا فاکتور فروش به همراه بسته برای تحویل گیرنده فرستاده خواهد شد؟

به صورت پیش فرض فاکتور در داخل بسته بندی ارسال می‌گردد، در صورت تمایل کاربر، می‌تواند فاکتور فروش به همراه محصول فرستاده نشود.

بخش قیمت گذاری و تخفیفات

  • قیمت های شما در مقایسه با سایر فروشگاه های تابلوچگونه است؟

با توجه به اینکه تابلونو تمامی تابلوهای ارائه شده را به صورت تخصصی خود طراحی و ارائه می کند و از اولین فروشگاه های اینترنتی فروش تابلو نقاشی در بستر فضای آنلاین در ایران می باشد، قیمت های ارائه شده با توجه به حجم زیاد سفارشات، کیفیت بالا وخدمات متنوع سایت، کاملا رقابتی و با نهایت دقت و انصاف است. علاوه بر این تخفیفات و اعتبارات هدیه ای که از طرف تابلونو به مشتریان ارائه می گردد، خرید از تابلونو را کاملا به صرفه تر از خرید در بازار کرده است.

  • آیا تخفیف هم می دهید؟

بله، ما مدل های مختلفی از تخفیف را ارائه می دهیم. تخفیفات به صورت اتوماتیک با افزایش مبلغ خرید شما، افزایش پیدا می کنند. برای سفارش های بیشتر از مبلغی مشخص، ارسال به صورت رایگان انجام می شود. علاوه بر این اعتباراتی به صورت هدیه به شما داده می شود که از آن جمله می توان به اعتبار جایزه به عنوان معرف سایت اشاره کرد. علاوه بر این هر از چندگاهی تخفیفات دوره ای و مناسبتی هم بر روی کالا های سایت اعمال می شود. ساختار تخفیفات و اعتبارات هدیه ما به گونه ای است که در بعضی مواقع شما می توانید یک کالا را به صورت کاملا رایگان از تابلونو دریافت کنید!

  • آیا شما بر روی اجناس خود، مالیات بر ارزش افزوده هم دریافت می کنید؟

کلیه قیمت های نمایش داده شده در سایت، با احتساب مالیات بر ارزش افزوده بوده و شما مبلغ اضافه تری بابت مالیات پرداخت نخواهید کرد.

بخش پرداخت وجه

  • چگونه می‏‌توانم مبلغ سفارش را پرداخت کنم؟

شما می توانید از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت تابلونو،‌ هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید. همچنین امکان واریز کارت به کارت به شماره حساب‏‌های اعلام شده در سایت تابلونو برای شما وجود دارد.صفحه شماره حساب ها | صفحه پرداخت وجه | صفحه اعلام و ثبت فیش واریزی

  • ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. چنانچه مبلغی از حساب شما کسر گردیده، ولی به حساب سایت واریز نشده باشد سفارش نهایی نمی شود. لذا شما باید طی تماس تلفنی این موضوع را به تابلونو اطلاع دهید. اگر مشکل حل نشد، باید 72 ساعت صبر نموده و اگر طی این مدت وجه واریزی از سوی بانک مسترد نگردید، آنگاه با پشتیبانی بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس گرفته و نسبت به رفع مغایرت اقدام نمایید. در تمام این مراحل تابلونو در کنار شما خواهد بود.

بخش همکاری با ما

  • شرایط همکاری با تابلونو به عنوان طراح آثار نقاشی چیست؟

در صورتی‌که در زمینه محصولات ما مهارت دارید و تمایل دارید به‌صورت غیرحضوری به عنوان فروشنده تابلوهای نقاشی خود با تابلونو همکاری نمایید به صفحه ” فروش تابلو نقاشی شما در فروشگاه تابلونو ” مراجعه و اطلاعات و رزومه‌ی خود را برای ما ارسال نمایید. همکاران ما پس از بررسی مشخصات شما حتما با شما تماس خواهند گرفت.

بخش اعطای نمایندگی یا  عامل فروش 

  • آیا شما نمایندگی انحصاری فروش می دهید؟

بله، در صورتی که شما فروشنده و صاحب فروشگاه دکوراسیون منزل هستید و می خواهید به فروش تابلو نقاشی نیز بپردازید، می توانید به صورت نمایندگی انحصاری فعالیت نمایید و تمام مشتریان تابلونو در شهر شما به شما ارجاع خواهد شد . برای این کار شما می بایست حداقل 20 تابلو نقاشی همزمان سفارش دهید . برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.